Godis

Ibland så undrar jag eller nä ganska ofta så undrar jag varför jag aldrig går ner i vikt mer.... Men så kommer jag alltid på svaret på fredag och lördagkvällarna...

Jag äter godis... Men då undrar jag med när man tränar så som jag faktiskt gör nu alltså 5 dagar i veckan en timmer varje gång så måste man väl kunna äta något gott på helgen. Eller??

Hur gör ni som är smala? Äter ni bara salladsblad och aldrig unnar er något eller hur FAN håller ni er smala???

Jag undrar verkligen! För endel som är smala tränar ju inte ens!
Så jäkla orättvist!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, man kan inte unna sig om man verkligen vill gå ner i vikt. Socker och alkohol är inte bra alls! Det förstör allt det du byggt upp på veckan. Då är det som att börja om på 0.

Ge Fitnessfighten en chans! Garanterat bra resultat efter 30 dagar. Helt klart värt de!

2012-05-02 @ 07:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0