Glad påsk!


vilket jävla påskväder!!???

När jag tänker mig påsk så är det soligt några tussilago som sticker upp lite här och var och man kan gå i en lite tjockare tröja och förkläde med prickar på kinderna och ge bort teckningar som man har kluddat lite på och alla vuxna ger en godis och pengar för de fula teckningarna...

Men så ska det ju vara det ska ju FAN inte se ut så här....



Men man får göra det bästa av situationen...

Lovisa är hos sin pappa i helgen=(
Och jag jobbar till 14 idag sen ska jag iväg och inhandla några saker sen blir det iväg till Jonatans mamma och pappa på en påsklunch=)
Älskar att åka bort och bli bortskämd med mat och annat gott, Och att Jonatans mamma är en utemordentligt bra kock gör inte saken jobbigare;)

Ikväll ska vi till Maria och björn, och tills dess ska jag fixa en efterrätt men vad det blir får vi se=)
Så jag är övertygad om att min påskafton kommer bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0