bakkväll

Igår när jag kom hem eller rättare sagt på vägen hem så blev jag så jäklans baksugen så satt och funderade på vad som skulle kkunna behövas eller vad jag skulle kunna se till att kunna tänkas behövas...=)
så bestämde att bröd var en bra grej! det finns ju ingen som inte behöver lite bröd=)
och så bullar, bullar i massor!! det är ju så jäkla gott med stora nybakade bullar med kall mjölk... så japp det fick det bli...
och så jäkla typiskt! jag patade här om dan om med en på jobbet att jag är så dum just när jag ska baka, jag tror att jag inte har något så jag köper allt för att vara på säkra sidan... men så igår när jag stod där i affären och skulle köpa mjölk och jäst så tänkte jag igenom allt vad jag skulle ha och kom fram till att jag hade allt hemma...
och när bullbaket var igång och sockret skulle i inser jag att jag bara har typ 1 msk socker så det fick bli lite allt möjligt, florsocker, vaniljsocker och det lilla vanliga som fanns kvar hemma...
och så jävla goda dom blev!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0