Babben öarsson och räkmacka!

När jag kom till macken eller rättare sagt när jag såg macken och den stora feta skylten där det står 15.54:-/liter för bensinen så bestämde jag mig... Där tog bråket slut jag sket fullständigt i att tanka vilket jag antagligen bittert kommer att ångra nästa gång jag sätter mig i bilen och ska till jobbet lagom stressad som vanligt!!

Idag har varit en riktigt kul dag:)
Först jobb och sen har jag hjälpt mamma att sy gardiner som hon hade beställning på.. Och sen blev vi ( jag och mamma) bjudna på mat på scandic och sen en föreläsning med Babben Larsson! Det var tidningen SLA som bjöd oss och det tackar man ju inte nej till:) så jag har haft barnvakt till Lovisa och varit "ute" en vardagskväll.... Det kan jag inte komma ihåg när jag var sist..

Riktigt riktigt bra och skit kul!!

Nu ska jag sova för ögonen bränner sönder på mig snart... Och jäkla skit att jag missa revenge idag men ska ladda upp med Frida-ska-vara-ensam-och-få-lugn-och-ro-mys på lördag framför ett revenge avsnitt!!
I Love it!!:)

Detta valde jag.. En räkmacka som inte gick av för hackor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0