vad hände??

Idag efter jobbet så for jag och hämta Lovisa direkt sen hem till Jonatan och Betty=)

Och när jag kommer in är det inte direkt iordning snarare tvärtom och mer än vad det var när jag åkte men säger inget, sen frpga han om jag ville följa med honom och Lovisa ut till skogen och bygga en koja, men jag svarar, nä  jag måste vara inne och städa iordning på det här och kollar ut på bordet där det är papper överallt och i köket står det tallrikar som är använda...  så säger han... ah jag vet jag borde gjort det idag , det är under all kritik!
jag blev först helt stum och undrar om han är ironisk men inser ganska snabbt att han inte är det...

WWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHOOOOOOOOO!!!! vad fasen gjorde jag rätt?????

han tycker att det är under all kritik att han inte gjort något utan att jag behöver göra det när jag jobbat hela dan... 
va tvungen att skriva det här bara för att jag inte ska glömma av det=) DET FINNS HOPP!;)

haha



Jonatan du är världens bästa och mitt allt och idag växte du ännu mer;)Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0