uppe

med tuppen....

nästan iaf.
vi gick och la oss i sängen kl 18.07 igår jag och Lovisa och kolla på aladin.
Jag älskar dom att kolla på de vanliga filmerna inte den där animerade skiten. utan dom riktiga disney filmerna och för att inte tala om pippi och emil o dom där dom som man kolla på när man själv va liten fast 2an och 3 an som dom kommit med nu... somnade gjorde jag kl 20 iaf. och det va riktigt skönt vill jag lova!

nu är vi pigga och utvilade tänkte jag skriva bara för att det skulle sett bra ut och det borde vara så men jag sitter här med knuten på sned ögonen rinner och svullen i nyllet, kisar och försöker se skärmen som står 50cm frammför mig men utan linser i är det fasen inte lätt så stavfel och sånt tjafs är inget vi bryr oss om i detta inlägg...  stel i hela jävla ryggen så skulle jag ta en böj match med Agata 103 år så skulle hon vinna överlägset!!
ser med andra ord ut som en försupen pundare, det enda som saknas är mascaran som sitter under ögonen... jag är LIKBLEK ist. men vem fasen ska kunna hålla sig brun och fin när man jobbar och sover dagarna i ända???

Thank you god for puder brun utan sol och SMINK!!!!

idag ska Lovisa med till jobbet, jo vi tog ju sprutan igår föressten, det gick bra och jag va i tid eller vi va i tid=)
men som sagt idag ska Lovisa med och jobba, har laddat upp med film, och tidning så hon åtminstonne håller sig sysselsatt i 15 minuter.
Har ju bara öppet till 14.00 idag så är en kortisdag!!=)

sen vet jag inte vad som skall hittas på, Lovisa vill ringa till en kompis och at dom ska sova över så dert är väl vårt första mission, sen ska jag koka sylt eller marmelad på lite olika frukter och bär, men det kanske jag tar i veckan eller nästa helg.

jo just det ja, filmen jag ladda ner såg jag ju aldrig för det hade inneburit att jag skulle varit uppe till typ 22 och det hade jag aldrig orkat=)

så det bli till att kolla den ikväll ist... =)

Nopp om man skulle ta och hoppa (kräla) in i duschen då så man kan skölja av pundar looken och få fram en något frächare look så kunderna inte springer ut av bara åsynen på nya ägaren=) haha

ha en bra dag!
och som ni försåt läggs det NATURLIGTVIS INTE upp någon morgon bild idag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0