tjoppeli snopp

hej på er alla glada!
upp med armarna så kör vi!!
Plocka äpplnea längst upp i toppen och lägg den i korgen! kom igen plocka plocka plocka!! sträck på er!
typ så tänker jag mig ett gympa pass...
iaf för äldre människor, en överenergisk liten flicksnärta som är supersmal och försöker tänka sig in i hur gamlingarna vill bli uppiggade på och hur dom ska få lite extra energi!
har ärligt talat inte den bleksate om varför jag ens skrivit detta men bara kom att tänka på det när jag skrev rubriken. inte nu för att snopp och gamlingar hör ihop för det vill jag hellst av allt inte ens tänka på! Usch!
och nu är det kört nu kommer det vara det enda jag kan tänka på den närmaste tiden idag just bara för att jag INTE vill!!
har ni provat det någon gång? säg till någon... du får inte ränka på isblörnar något idag!
det den personen garanterat kommer att tänka på är isbjörnar kanske inte hela dagen men tänker man på barnen och aktiviteter så tänker man djurpark och här hade man i vanliga fall tänkt giraffer eller hästar eller något liknande men nu tänker personen ifråga ist på just isbjörn!
Kul va??!=)
om 20 min stänger jag butiken för denna veckan och den första veckan är "avklarade" och med bravur om jag får säga det själv!!
jag har klarat mig galant och jag är riktigt nöjd med både min och de andras prestationer! sååå duktiga har vi varit!
men iaf, fasen vad jag tappar tråden på vad jag ska skriva hela tiden... när vi sängt och jag räknat kassa och allt det där så ska jag och Jonatan åka till Göteborg och hämta en soffa och några stolar som vi ska ha i butiken på våra Bh kvällar! åhhh kommer bli så fint ( helt 100% säker)=) och när vi ändå är i göteborg så ska vi träffa pappa. jag föreslog en fika men pappa föreslog mongolian barbeque ( min absoluta favvo restaurant i gbg!) tror att det var endast för att då blir vi kvar lite längre, fika kan man ta på 30 min men käkar man på restaurang så tar det lite längre tid... och på detta förslaget fick han till svar " JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!=)=)=)==)=)=)" så det var en lyckad kupp han körde med där. Dock så vet INTE Jonatan om det för han är inte lika överförtjust i mongolian så han vet bara att vi ska till en restaurang.
och jag har ju trots allt berättat det viktigaste (enligt mig själv)
nä nu ska jag jobba vidare! ha en bra dag!! kramar

Kommentarer
Postat av: Emma knut

Du är listig du :)

2011-09-03 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0