tjiho!!

åh jag älskar detta!!
jag har nu mera världens bästa jobba!! jag har iof inte haft det fåligt förut men det är så kul att jobba "för sig själv" och jäklar vad mysiga alla kunder är. (än så länge) kommer ju så klart komma in något monster med jämna mellanrum men dom ska vi göra nöjda dom med=)
men än så länge har det varit otroligt bra och är såååå kul att se kunderna när dom går iväg och så nöjda med sina saker dom köpt!!
tror fasen att jag kommer gå ner lite i vikt av att jobba här, har hunnit få i mig 2 näst intill svarta mackor med lite sallad emellan idag. och lite vatten. och inget mer... eller jo fasen där ljög jag. vi har livsfarlig choklad som står på disken som är till kunderna men jag äter en för varje kund som kommer in=)
Nu ska jag bara slå ut kassan och sen hem och fixa!!
I Löv My Life!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0