rubrik

Vilket väder det är idag elle?! ser på dom stackars kunderna att dom är precis dyblöta när dom kommer in! Tur att jag står här inne till 18 idag  och då hoppas jag att det slutat regna sen=)
Igår va vi hos Jonatans mamma och pappa och fick god mat!
Det värsta va att det va en så sjukt god äppelpaj till efterrätt och jag som redan va tok godis/socker sugen efter att haft karaktär så det heter duga när Lillasyster och Jonatan praktiskt taget mosade i sig negerbollar (ja jag säger fortfarande nergerbollar)och jag åt inte en enda för jag ska ju trots allt banta...
men iaf tillbaka till äpplekakan! Där vinkade jag hej då till karaktären och åt kakan som aldrig förr! ska be om receptet så ni kan gör den... ni som inte bantar vill säga. för er som bantar så kommer den inte göra susen för vikten om man säger så... ;)
Idag på morgonen har jag och mamma varit på Jacett och handlat in lite nya nattlinnen och nattkläder til butiken! superkul!!!!
det värsta är ju att man vill ha allt själv!!
Ikväll ska vi åka till farfar, han fyller år den 1 oktober men han flyr till kroatien då så vi skulle passa på såå åka dit lite tidigare och fira!
så kommer pappsen och min farbror och hans familj upp från Falkenberg! kul för dom träffar man inte så ofta...
jo frukosten blev idag: 2 löskokta ägg och en kesella hallon!
Lunchen kommer att bli en sallad från någon pizzeria, ( jonatan kör ut idag=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Frida jag kan glädja dig med att det finns med en bakbok med en massa god saker i när du får böckerna. Det är även 3 matböcker med massa smarriga recept i, då kan du göra igen på Jonte. :P

2011-09-21 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0