RÄTTVISA?????

alltså jag sitter och kämar med dessa jävla negerbollar som ligger inne i fikarmmet fortfarande SEN IGÅR!!! hungrig som en fucking jävla varg är jag och vet att det enda jag FÅR äta nu på dan är en torr sallad!!!!
ok det är ok eftersom det inte finns något annat för utom bollarna... men så ringer jonatan nu och säger att han ska hämta maten så jag kan beställa och så säger han
BETSÄLL EN KEBABTALLTIK TILL MIG OCH EN KEBABPIZZA TILL JAJJE!!!!!!!!!!
så sjukt elakt tycker jag!!
det är inte ok att Jonatan ska sitta och mosa i sig flöt och gott och jag några salladsblad.... ELLER??????????
gahhhhhhhhh snacka om att jag lär bli läskad!!
jajjes pizza ska vi inte tala om men honom kan jag ju inte säga något till eller om!=)
nä men ärligt!!!
jaja jag får väl gotta mig åt att jag inte blir änu fetare åtminstonne det blir ju faktiskt Jonatan !!! höhöhöhöhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0