På begäran...

På begäran av Maria så startar jag bloggen igen=)

Nä men det är kul att blogga lite då  och då, men inte när det blir att man får dåligt samveteför att man inte gör det..
men som sagt så är det kul så vi kör lite igen=)

kul om ni kommenterar lite ibland med, alltid kul att se att man har fått någonm kommentar när jag loggar in=)

Idag då...

Har startat upp Max Mode idag, eller vi har öppnat butiken för första gången som vår egen!
Så sjukt kul och så himla spännande är det!
Det har varit fullt upp hela dagen och det har kommit kunder och blommor om vartannat! helt sinnessjukt vad blommor och lyckönskningar vi fått!

Så himla kul att folk verkligen menar att dom är glada för ens skull!

är helt slut så jag ska ta och sova nu för imorgon är det 1 September och ni kommer igåg vad det är då va??

min förbannade bantning sätter igång igen... så imorgon blir det till att träna innan jobbet!
Nu MÅSTE ni LOVA mig att ni hjälper till att pucha puscha pocha (hur fan stavas det?? mitten alternativet va? skit samma ni fattar ju vad jag menar, ni måste iaf hjälpa mig med det nu så jag inte tappar sugen, orken lusten och allt vad det nu är... så nu är det ni som måste hjälpa mig!!

har ni sett vilken fin header jag fått??
Jajje (jonatans bror) som fixa det åt mig! jag tyckte alla bokstäver såg ut som ett skämt, typ som ett barn skrivit men han bara tjoffade inte lite mer bokstäver så vart det skitfint!!=)

här kommer lite bilder från idag, eller blommorna,eller några få (dock väldigt dåliga bilder eftersom det är med min Iphone...














Max Mode hunden Betty=)




Kommentarer
Postat av: Maria

Bra där tjejen! Jag visste väl att du skulle börja igen:). Jag ska bli bättre på tt kommentera.... Tänker alltid att jag gör d sen å sen glömmer jag:(. Kommer nog in senare idag tror jag. Puss

2011-09-02 @ 10:16:11
URL: http://marialackdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0