ostbuffé

Kvällen igår blev väldigt lyckad!
Det var 6 st glada tjejer som kom!
Skit kul va det och alla va på topphumör! så det va ritkigt kul men idag kan jag lova att jag är som en död sill! lovisa vakna 5 min innan klockan ringde imorses och jag hade hellre befunnit mig e en eldsprutande vilkan än att behöva gå upp, men det alternativet fanns ju tyvärr inte just då så det va bara att pallra sig upp...
och ont i fötterna har jag som bara FAN rent ut sagt, måste fixa en sån där mojäng som trycker ut skorna lite, men inte på längden utan på högden innuti skon du vet, lixom där precis nedanför ankeln och innan foten blir typ platt...
nä jag vet inte ens vad jag ska skriva skit tråkigt inlägg men jag ville nog mest bara berätta för er att Bh kvällen blev väldigt bra och gick över förväntan!=)
nu ska jag vila fossingarna innan nästa kund kommer in...
Det här är ett kort från det vi serverade igår under kvällen, vart ju så mycket att göra så jag hann inte att ta kort=(  får försöka hinna med det nästa gång=)

Kommentarer
Postat av: Marita

Åhh så fint ni gjort och såå gott det ser ut!

2011-09-28 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0