men hejje!

God morgon på dig!!=)
hoppas att DU mår toppen!
Nu har jag kommit till jobbet igen, tog sov morgon tänkte jag skriva men det har jag ju verkligen inte gjort, va uppe med tuppen som vanligt men efter att Lovisa kommit till skolan gick jag och la mig igen, och vilade lite sen upp och fixade till mig käka lite frukost som idag bestod av
2 finnchrisp med brie ost och ruccola och en kesella hallon! smaskens!!
ni kanske förstår vart det här är på väg igen???

Alltså igår så sa Jonatan till mig att min vikt (nedgång) blogg hade nu blivit en bakblogg och en viktökningsblogg!
hmmm och första instinkten var ju naturligtvis att säga emot eftersom det är det jag alltid gör! men när jag tänker efter så har jag ju faktiskt inte lagt ut något om att gå ner i vikt eller recept osv på lääänge...
så nu är det dags för både mig och er att ta tagi detta!!

och det är faktiskt lite ditt fel med! inte en enda kommentar ang recept eller vikt på asa länge!!!!
SKÄRPNING på både dig och mig!!

så iaf. Igår så när det var dags för handling så köpte jag inte något med kolhydrater utan bara low carb!!
igår blev det något som faktiskt var riktigt jäkla gott!

nu ska ni få se en bild på detta och när ni ser bilden kommer ni inte bli impade! men hade ni smakat hade ni blivit det=)

fetaostbiffar!!
blandfärs
fetaost ej i lag eller olja utan sån i plast bara
grädde
1 ägg
salt
peppar
kött och grill krydda

smula ner fetaosten io färsen och blanda väl ihop det med de andra ingredienserna. stek så det blir en fin yta i mycket smör och stek biffarna färdigt i ugnen på 200 grader och i ca 10-15 minuter.
till biffarna stekte jag broccoli, lök, sparris och champinjoner.
och sen några skivor hallomi och bea med chilismak!!
SMASKENS!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

2011-09-20 @ 12:07:24
URL: http://Idaenheden.blogspot.Co.
Postat av: Ida

Hej Frida. Ät det LCHF som du äter? Isåf har jag en massa recept böcker som du kan ta, kan isåf lämna dem till Jonte eftersom han jobbar hos våran granne. Johan (min sambo) brukar umgås med Chim så kan skicka med han böckerna då.



Du har en jätte bra blogg :)

Och väldigt spännande att följa om maxmode.



MVH Ida

2011-09-20 @ 12:10:49
Postat av: Frida

Ida: Vad kul att du gillar bloggen! jag är jätte intresserad av böckerna men jag kan ju självklart köpa dom av dig! säg vad du vill ha för dem så skickar jag med Jonatan pengar när han åker till Chim nästa gång=)



Och jätte kul att du kommenterade=)

2011-09-20 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0