Måndag igen..

förstår ni vad jag menar med att det är Måndag torsdag och söndag?
nu är det måndag igen och nu sitter jag här och undrar vart fasen helgen tog vägen...

Lovisa har varit hos sin pappa i helgen så jag (vi) passade på att sova riktigt länge!

närmare bestämt till halv ETT!!!! eller jag vakna och somna vakna och somna fram till halv ett men det va skönt att inte behöva gå utt för att göra frukost eller för att man måste hitta på något eller någon skall köras osv...
så jag njöt, sen tog jag en svängom med dammsugaren (jag pratar fortfarande om söndagen så ni vet) för sen kom grannarna över på en fika. som varade i 3 timmar, jag trodde att det skulle bli en liten snabbis på si så där 4 min men 3 timmar va dom här och det vart ju supertrevligt!!

nu är kl 7.15 och Lovisa har cycklat iväg till skolan så jag ska snart åka efter henne och se så hon kör ordentligt och så att ingen annan jävla dåre kör på henne!! för fasen vad folk kör här ute!!

efter det blir det raka vägen ner till gymmet! och sen jobbet!!

jo jag kolla på en film igår innan jag somnade va riktigt bra! kul!!



har ni inte sett den så bör ni göra det!!=)  tror att det stämmer riktigt bra och att det inte alls är fullt lika kul när man väl är "fri" som man tror att det skulle vara;)

nä nu ska jag åka ikapp min stora tjej!!

ha en bra dag!!
Kramar

PS. ni ser att jag svarar er i kommentarsfältet när ni kommenterar va??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0