Lördag

jisees vad veckorna går fort, bara svichar förbi!

föst är det måndag sen torsda sen söndag kväll....

Igår va jag och täna innan jobbet vilket va riktigt skönt!! Naturligtvis inte under tiden för just då kände jag bara dödslängtan för det är ju så förbannat tråkigt när man är otränad och då vill man ju bara till godisskålen!!

men efteråt är det skönt!=)

Efter jobbet igår så åkte jag ut till Michaela och vi gick ut i skogen och plocka svamp.. och fan inte lite heller...



dom här ligger i ett lager på ca 7 cm tjockt och utspridda på 2 utfällda tidningar!!

WIIIIIIIIIHOOOOO

så jävla bra!!! och sååååå kul!! jag har aldrig tidigare i mitt liv hittat så mycket svamp.
och jag ska inte vara sämre an att jag erkänner att det inte är min förtjänst över huvud taget! jag såg inte ens när Mickis peka på dom vart dom satt!! så TACK MICHAELA!!! du gjorde min helg!!

men till er andra! visst fasen är ni avis på mig!?!?!?!=)

nä nu ska jag jobba en ½ timme till sen ska jag dra mig till Gymmet!!


Trevlig helg!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0