jisses!!

herregud det här vart ju rent av sjukt här idag!
paket och leveranser och kunder om vart annat!
Kom ju massa mer kartoner med bh:ar sen efter att jag skickat kortet!
Men det är riktigt skönt att man hela tiden har att göra!
Idag ska jag ut till stalet i blåsten. Ska sätta igång Ädel efter hältan så det kan ju bli intressant att se hur piggelin hon är...
Sen tror jag att jag och Lovisa sover över där inatt, skönt för Lovisa att kunna somna i tid öven om jag ska rida, dock jäklans segt att köra henne till skolan imorgon bitti...
Imorgon ska jag till Maria på Tupperware party.
Blir najsigt att se om dom fått mycket nytt se jag sålde, får ju alla jäkla mejl från dom fortfarande men dom åker i papperskorgen direkt...=)
men det finns mycket bra grejjer så ska bli skojsigt!!
nä nu blev planerna ändrade, inget tupperware men till Maria bär det av ändå för lite kvällsmat=)
Och det blir ju nästan ännu bättre!! eller det blir ännu bättre!!
nä nu ska jag jobba lite de sista 30 minuterna inna jag stänger portarna för idag!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0