jävlar vad jag är bra!!

Satan i gatan vad jag har hunnit med mycket nu på morgonen!!
detta har jag gjort och klockan är nu 10.12
  • Laddat och startat en maskin med tvätt
  • laddat diskmaskinen men glömde nog att starta den inser jag nu..=/
  • tränat som en liten jödgris
  • fixat mig innför dagen (vilket tar tid när man är tjej och har massa hår att föna och platta)
  • varit och hälsat på farmor en sväng
  • fixat band till lite jox som skall användas imorgon
  • och öppnat butiken!!
YEEEEA I AM GOOD!!=)
så jäkla skönt att få lite gjort för sen när jag jobbar så kan jag ju inte fixa med något utanför butiken... så då vill det till att hinna att göra det på morgonen eller efter jobbet och efter är jag ju halvdöd så det är inget alternativ!
en suddig bild eftersom man måste fortsätta att röra på sig när man ska ta kort för kör jag för långsamt så står det med stora blinkande bokstäver PAUS! det är då maskinen tycker att jag ska öka farten=)
5 km idag och sen efter det plankan och armhävningar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0