JAG ÄR KÄR!!

Ok nu ska jag berätta en sak för er....
om exakt 2 veckor och 6 dagar fyller jag år, närmare bestämt 25 år!!
Och för första gången i mitt liv så har jag inte en enda sak jag önskat mig. Tills igår!
Jag är känd som den i familjen och släkten som skriver önskelistor som ett litet barn som vätar  på julafton.
pappa brukar fråga i agusti/september när önskelistan kommer och alla runtomkrin tror nog att han skojjar men det gör han inte=) mamma och pappa är vana vid att få önskelistorna vid den tiden och det är ju TAKTIK från min sida.
Är man ute i god tid hinner dom inte tänka ut eller köpa något annat och att det då är försent att köpa det jag VILL ha!!
MEN så iår har jag inte ens hunnit tänka på min födelsedag (som borde firas av hela svenska folket enligt mig) eftersom det varit så mycket med butiken osv....
så när pappa fråga för 2 veckor sen varför han inte fått någon önskelista blev jag riktigt paff... hmmm ja??? jag vet inte...
så nu fick jag ju börja tänka och har som sagt inte kommit på något förutom pengar för det är ju alltid användbart när man har den formen av missbruk som jag har.. (shopping för er som inte förstod det)
men så igår va jag hos mamma och frissören var där och klippte mig och hon jobbar även på mio och vi börja prata lite om allt möjligt och bla vårt köksbord som vi köpte på mio förra året och jag har letat efter en tvbänk i samma stil men inte hittat någon förrän när jag öppnade mio katalogen igår!!!!!
det här messet fick jonatan 3 sek efter att jag slått upp sidan!! och jag är ÖVERLYCKLIG!!




ren och skär lycka! snacka om att vara materialist, stavas det så?

Skulle verkligen vara perfekt hemma hos oss...

nästa mess gick till pappa att jag önska mig pressentkort på Mio för det perfekta tvbänken var nu hittad... till svar får jag



det sista är det jag syftar på då...
OCH JÄVLAR I HELVETE!!!! det här är vad som händer när man INTE är ute i god tid och dom hinner börja tänka innan!!!
(och jag är helt 100 på att jag kommer att bli toknöjd med pappsens pressent ändå så tolka det nu inte så..)

vill ni se hur bordet ser ut???
ja men ok då!!!





Och detta soffbord vill jag ha med... fåtöljerna har vi redan och soffan fast i samma tyg som fåtöljerna.. för att ni ska förstå hur perfekt det skulle vara ihop med vårt matbord så ska ni få se hur det med ser ut... eftersom vi har öppenplanlösning och kök och vardagsrum sitter ihop så måste det ju passa...



så... ser ni nu varför jag bara MÅSTE ha borden???


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Var inne på mio häromdan och såg detta och sufflösers, sjukt snyggt in real life oxå!!!! Vill med ha:)

2011-09-14 @ 18:12:41
Postat av: frida

Ja men jag kan ju tänka mig det=) älskar verkligen de kinesiska dörrarna=)

2011-09-15 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0