Hejje!

God morgon på er!!

NU är vi uppe igen då.. Nu på mornarna blir jag rätt så glad när klockan ringer för varje morgon vaknar jag av Chris medina! =)

Så spelas det in i hjärnan lite försiktigt tills jag saknta vaknar och det är inte fel!!=)

Lovisa står i duschen och skriker ut basshunter Boten anna så hela jäkla huset vibrerar så tacka fasen för att Jonatan är nästintill död när han väl sover...=)

Jo igår satt jag och nätshoppade (alltid lika kul btw) och kom in på en sida som var väldigt najs!
Inte för stor så man aldrig hittar plaggen man kollat på en gång utan lite lagom så där och så fanns det riktigt fina saker.
vad tror ni om dessa??




Jag fullkomligt ÄLSKAR denna! och det är inte dyrt heller!! skit bra priser och det gillar vi ju;)



den här ser så jäkla skön ut!!




visst är det fins saker=) länkar till sidan så är det lättare för er att hitta dit;)

http://www.misslia.se

nä nu ska jag ta och åka till gymmet!! tränar du något nu??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, vad fina!

2011-09-27 @ 15:03:51
Postat av: johanna

Ja dom va snygga har du köpt nått????

2011-09-27 @ 18:04:54
Postat av: Frida

Johanna: nä inte än men ska nog göra det i helgen för det va riktigt fina saker=)

2011-09-29 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0