God Morgon!!

Nu är jag tyvärr uppe, trött som fasen men lika bra att gå upp när jag ändå är vaken...
va mycket najsigt igår i Göteborg!
Jonatan fick veta på vägen ner att vi skulle til bamboo och han blev väl kanske inte överförtjust men fann sig till slut när han fick höra att ölen fanns även där;)
Va hemma typ vid 23 tror jag men kändes som om klockan va 7 på morgonen, va helt slut och hade svårt att hålla mig vaken bakom ratten från Allingsås och hem...

idag då...

just nu sitter jag och laddar för att ta mig ut på en motionsrunda men jag vet inte vilken form av motion än bara.. funderar på att springa, men det är ju såååå jobbigt och så jäkla tråkigt eller att gå, men det förbränner ju trots allt inte lika mycket som att springa och sista är att åka inlines men då måste jag gå upp till vägen först för att det är grus utanför oss och då undrar jag om jag orkar gå upp till vägen??? ca 700 meter..
men som sagt jag laddar , har iaf lyckats få på mig en sportbh så det är på rätt väg=)

Btw har en sportbh från Max mode och fasen vilken skillnad det är att ha en "riktig" ist för en som trycker upp brösten till halsgropen och som gör att båda brösten ser ut som en limpa. nu är det både snyggare och bekvämare! Me like=)

måste tvätta lite idag med. ha massa saker jag verkligen behöver göra men är för seg och hungrig för att ta tag i något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0