God Morgon!!

enda lediga dagen på 4 veckor och då väknar dom ***** ungarna kl 07!!! fan fan fan och tysta fanns narutligtvis inte i deras värld!:S
men kul har dom så då får jag väl vara nöjd=)

Tog ju hem hästarna igår så jag har varit ute och ridit nu på morgonen och nu väntar jag på att Jonatan ska vakna och sluta jobba så han kan köpa med sig mjölk hem till frukosten för jag ORKAR VERKLGIEN INTE åka och handla.. I know shocking va???
men jag är på tok för slö och inte på humör för att ta av mig ridkläderna och byta om för att handla 2 liter mjölk!!!

Såg btw en svina stor spindel, brun med vita prickar på. den va säkert giftig=) eller vad tror ni? jag fick kalla kårar och sprang in iaf=)

haha nu ringde jag och väckte Jonatan=) höhöhö nu får han banne mig vakna jag vill ju ha mjölk och man behöver väl inte sova hela dan?;)
Jag har kommit på en taktik, eftersom Jonatan inte är fullt lika glad som jag är på mornarna så blir han lite putt när jag väcker honom men om jag ringer och låter superduper glad och snäll så kan han inte vara sur=) Bra va??=)

nu är han vaken och snart har jag KANSKE min mjölk=)

nu ska jag koka äpplekräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0