full rulle=)

Jag har precis kollat på Idol, på nätet. Har inte sett något avsnitt tidigare iår och alla tjatar ju så om den där Alexander Bard och vilken jävla fles! blir äcklad bara jag tänker på honom. hur FAN kan någon tända på en sån människa?? om nu något gör det vill säga, vidrigt utseende och hemsk personlighet!

BLÄ!!

Lovisa har en kompis här som ska sova över så dom leker och har sig där uppe... så jag har haft lite tid för mig själv och passade på att göra Äppelmarmelad med kanel i. skiiiiiit gott blev det! och imorgon bitti blir det äpplekräm och scones tror jag!=)
ME LIKE A LOT!!

men jo jag skulle stänga av datorn precis och så såg jag en bild som jonatan lagt på skrivbordet som jag bara va tvungen att visa er...



Hahaha hur fan kan man svara så?? eller ens tänka så?? att kvaliten blir dålig om det är barn som gör sakerna???? inte att det är hemskt att barnen får jobba dag ut och dag in för några fjuttiga korvören!!
Hon måste ju blivit ställd när tidningen frågat och inte vetat vad hon svara!!
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0