...

Jag inser mer och mer att jag sagt upp kontakten med mitt "gamla" "vanliga" liv, mitt sociala liv är slut men tro inte att jag är missnöjd!
JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DET!!!

kanske inte att jag inte hinner umgås med Lovisa och Jonatan och mina vänner så mycket det klart men jag är kär i mitt nya jobb!!
Tiden och dagarna flyger förbi jag kommer hit strac innan 08 på morgonen och åker TIDIGAST 18.15 igår 21.15 men jag kollar på klockan 10 för att öppna och sen är kl 17.43 och då ska jag snart stänga!!

fick ta lite bilder igår morses inna jag körde lovisa till skolan för att jag ska veta hur hon såg ut när hon va 6 år och 10 månader=)







ha sen måste jag visa er, kolla in min hy på denna bilden ser ut som om jag har värsta babyhuden ju!
I LOVE MY CAMERA som gör att det ser lite bättre ut ( i vissa fall)



Idag kommer SN hit och ska fota och intervjua ( nervöst)
Ska bli kul men vad fasen ska man säga??

men det löser sig förhoppningsvis=)

nu måste jag jobba!!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marita

Underbart!!! Så härligt och roligt att du "hittat hem"

att du brinner för det. Det ger nog resultat ska du se.

Kraaaaaaaaaaaaam

2011-09-09 @ 16:09:35
Postat av: Emma k

Du är så duktig Frida :) Modigt att gå vidare och satsa på detta nu.



Du o Lovisa är så lika, lika fina båda två <3

Ses snart.Puss

2011-09-11 @ 11:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0