bra bantningsstart.....

... eller inte alls...
träningen sket sig, med träningskläder på mig och väska packad åkte jag till stan och på vägen in sa jajje att det vore bra om vi kunde fixa nätet nu på morgonen innan butiken öppna ifall han behövde krångla med betalterminalerna, så va tvungna att åka ner direkt dit och när vi (jajje) vart färdig med nätet och jag med det andra jag påbörjade så va klockan 9.30 och jag stod fortfarande i träningskläderna och osminkad...

så ja... därav utebliven träning idag.. men får väl köra igång med den på måndag ist=)

Nu är vi ialla fall i full gång i butiken=)

ikväll blir det lite najsigt "mys" hemma. Johanna och Oscar kommer hem ikväll. så blir lite käk, vad har jag dock inte kommit på än men får väl ta mig en funderare på det under dagen=)

Vad ska ni göra ikväll??!

Pussen och kramen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0