tv

jag har blivit någon jävla tvnarkoman, kan inte slut kolla på den förbannade tvn.... nu är klockan kvart i 1 (PÅ NATTEN!!!) och jag är såååå trött har legat och somnat i varenda reklam och vaknat sekunderna innan programmet börjat igen... bara detta programmet med tänker jag och jhar gjort det nu sen kl 22....

tur som fasen att jag är ledig imorgon iaf!!
jag och Lovisa ska ha en mamma dotter dag! hon är ledig från skolan så jag passade på att ta ledigt en dag ja med...

i två dagar har jag nu varit duktig med träningen, ska bara försöka så det håller i sig nu med... red en tur när jag kom hem idag... så det va skönt!

nu ska jag verklgien sova. nu är tn avstängd och den FÅR INTE sättas på igen!!

hörs imorgon!! GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0