Tips!!

nu kommer ett super duper tips!!
När man inte ska äta så mycket kolhydrater så tycker jag alltid att det är så jäklans svårt med speciellt frukost. om man inte är hemma och kan koka ägg eller göra omelett osv.
utan ni vet när man ska vara lite snabb och kunna käka i bilen på väg till jobb, skola, möte eller vad det nu kan vara.
Men iaf, igår så skulle jag köpa något att äta till frukost innan jag gick till jobbet så jag for in på Willys en sväng och gick och kolla på vad jag skulle festa till med denna morgon...
kom ju inte på något värst bra och gick o kolla på ostarna men så gick jag förbi där dom har nygrillat ni vet.
det brukar vara kamben, kyckling osv...
där stod denna:
MEN FATTAR NI VAD BRA!!!!?????
Slog ju naturligt vis till direkt!
i denna så är det 4 kycklingklubbor.
och ser ni priset?? snorbillig va den med ju! 17 spänn!!
passar perfekt till frukost lunch elle vad man nu ska äta. och jag köper mycket hellre en sån här en avokado och någon sås eller ost till än att betala 85 spänn för en lunch på restaurant där man ändå måste ta med den till jobbet och kasta i sig den helt själv (utan sällskap) nä inget vidare trevligt..
vill ni ha min uträkning??
-JAAAAAAAAAA
ok...
kyckling Ca 18:-/2= 9:-
(för mig räckte det med 2 klubbor så då hade jag till en måltid till)
avokado =7:-
Babybell 2 st 25:-/7=3.5
=19.5
Men vad fasen här har vi alltså en lunch frukost eller vad man vill för 20 kr!!!!
PERFEKT om du frågar mig..
jag vet inte vad det är för fel på mig men just nu kännst det som om jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst om dessa jäkla kycklingklubbor så är bäst att jag slutar nu innan jag blir psykosartad!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0