seg träning och jullängtan

åh jag älskar sånna kunder som en jag just nu hade... provade 3 av våra dyraste bhs och hon tog allihopa!!
Då blir jag glad ända in i själen!!
men...
Va på gymmet i morses och jag kan tala om för er att det va såååå fruktansvärt segt idag så det va inte sant... ont överallt sen igår, hade ju varit klantig och inte ätit eller druckit något innan jag ställde mig på crosstrainern... så det kanske inte va konstigt...
så idag blev det en riktig fisträning...
2, någonting på crosstrainern
och styrka, ben  och rygg...
sen fick det vara bra... benen träna jag ENDAST för att förhoppningsvis få bort lite av den OLIDLIGA träningsverken jag har i låren tills imorgon då jag ska träna ihop med mamma...
döm mig inte nu och just idag hoppas jag att Jonatan inte läser...=)
va tvungen att stanna till på vägen in till stan och käpa med mig någonting att äta eftersom jag är själv i butiken hela dan så kan jag inte sticka iväg och köpa någon lunch och så när jag skulle betala så stod dessa 3 och bara skrek mitt namn!!!
Varje år vid denna tiden så får jag ett sånt fruktansvärt sjuk längtan efter jul.. inte just julafton utan allt pyssel och planerande inför julafton!! JAG ÄLSKAR DET!!!!
vet inte hur många listor jag skrivit med vad jag ska baka, julklappar som skall köpas osv... det räcker nämligen inte med att skriva listan en gång utan jag skriver om dom säkert 10-15 ggr... dom ska vara perfekta för att jag sen när jag behöver dom inte kommer att hitta dom ... det är samma sak varenda år....
så när jag äter lunch idag så ska jag frossa i mina tidningar...=)
jag vet det är lite sjukligt men jag kan inte rå för det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0