några dagar

ja nu har jag inte hunnit skriva på någon eller några dagar igen då..
så här kommer en uppdatering i form av matbilder...
i söndags efter att farfar och hans sambo varit på besök så swicha jag ihop en köttfärssås med massa grädde i och till det åt jag blomkål och morötter och Jonatan spagetti... änem om det är sjukt mycket godare med spagetti till så var det helt ok med blomkål....
och så riven parmesan ovanpå så klart=)
och btw så tycker jag det blir lite jobbigt med fika och så när man inte själv får äta något av det... men jag blanda keso, vispad grädde lite vaniljpulver och några äpplebitar och serverade det med hallon... smaskens... dom andra fick bullar äpplekaka rimbobullar men tog även av min "mat"
så det var uppenbarligen godare när man inte var tvungen att äta det..;)
sen när jag och J skulle in och handla så vart jag så jävla hungrig rent ut sagt så jag trodde magen skulle hoppa ut så som den vibrerade... så svängde in på MAX och tog ett Low carb mål... hamburagre och vatten... helt ok faktiskt för att vara nyttigt.. men ska nog be om mer ost nästa gång...
gårdagens kvällsmat.. äggröra, skinka, ölkorv, halloumi stekta äppleskivor med kanel.. men dom åt jag inte upp... och sen lite parmaskinka..
måste visa er denna bilden som Jonatan skicka til mig igår när jag va på jobbet... =) haha lilla söta betty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0