min och kanelbullens dag!

Vaknade kl 06.15 av att Jonatans klocka ringde... JAG vaknade inte jonatan han och Lovisa skulle upp och göra frukost på sängen hämta paket och sjunga fint för mig men jag tyckte lite synd om dom att behöva gå upp så tidigt så jag stängde av klockan och gick in och la mig hos Lovisa som blev jätte ledsen över att hon inte fick fira mig med frukost på sängen och sång=(
Men det la sig sen så klart, och nu är hon i skolan min stora flicka!
Det lår ofta mig att jag är nu 25 år och har en dotter på snart 7 år och det känns ju riktigt sjukt! som om det inte är jag utan någon annan...
Jag har verklgien ALLT jag vill och velat ha i mitt liv och jag är så sjukt glad för det men jag måste nog eller jag måste inte nog utan måste lära mig att uppskatta det mer!!
Man flyter in så i vardagen att man inte tänker på hur bra man faktiskt har det, jag gnäller ibland om städning osv men vad fasen är det?? en spott i havet om man jämmför med allt bra jag faktiskt har!
(jonatan vänd inte detta emot mig och använd det aldrig emot mig heller=)
nog med det sentimentala...
Jobbar en stund nu på dan sen kommer Birgit som är anställd och jobbar frpn kl 14 så då tänkte jag försöka ta mig hemmåt=)
Ikväll blir det lite kalas så klart.
jo fasen igår när jag skulle lägga mig så hände det ngot så jävla äckligt rent ut sagt så jag ryser bara jag tänker pådet...
det va så varmt på övervåningen så jag tänkte att jag skulle öppne ett av fönstrena, och när jag öppnar det hör jaghur det surrar från hur jäkla mycket flugor som hellst och ni vet hur man hör när det är en stor fluga eller en liten och när dom kommer så där vid öronen som är så äckligt så lät det från mängder av STORA flugor! så jag kastar mig handlöst på lysknappen skricker efter Jonatan och kollar på fönstret eller i karmen där på gaveln av fönstret eller vad man nu kallar det och där at det precis svart av flugor och dom sitter som i stora klasar! fan nu börjar det klia överallt på mig med!!
så kvällen igår eller iaf 1 timme av kvällen gick åt till att döda flugor!! överallt var dom och det finns inget vidrigare än när det blir mycket av smådjur typ som mygg flugor möss råttor maskar spindlar osv...
så när jag var färdig med flugmördandet så fick jag ju tejpa igen fönstret så dom inte kunde komma in genom springan som blir....
så här fint är det i fönstret nu och tills Jonatan har fått bort det där vidriga!!
mycket fint eller hur!!!
och för er so undra vad jonatan så så sa han " först sucka han och sen sa han fan det är ju som att va ihop med ett barn" sen gick han ner och satte sig vid datorn igen. hmmm lite stöd, hjälp och krishantering tack??!!!
Och lite som ett straff för det lämnade jag denna lappen imorses till honom!!;)
För på min födelsedag så bestämmer jag ALLT, vad vi ska äta vad vi ska göra när vi ska gå upp osv och man får inte vara sur eller otrevlig på hela dan och inga pikar om något som kan tas negativt!!=)
BRA VA??=)

Kommentarer
Postat av: Marita

Pratade med J förut och han tyckte det nog faktiskt var snöpligt i morse.....och jag med:(

Men bättre sent än aldrig...



Han skulle nu börja beta av din lista nu:)

Kram ..vi ses

2011-10-04 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0