måndag....

vet ni vad det innebär??
Att jag väger mig....
och vet ni vad det visade idag???
att jag gått ner 3.4 kg på 2 veckor.... I´m sooo fucking happy!!
idag körde jag stenhårt på gymmet... tänla mot en liten syrian, hahaha han börja innan och jag kom ikapp, drog ifrån och VANN så överlägset!!=) höhöhöhöhöhö
6 km på 23 .5 minuter och sen styrka på det...
och vet ni vad som är så sinnessjukt jobbigt?? frammfal eller utfall kanske det heter hahaha frammfall det är ju för fasen när livmodern tittar ut mellan benen... haha
vilken jäkla syn det måste vara, hemskt.. och vilken chock om man skulle se det en morgon när man ska på toa eller något liknande.... och herregud tänk om JAG skulle få det och sen fråga jonatan om han kunde kolla vad det va.. den skulle ju vara fantastiskt roligt. han skulle ju utan tvekan få men för livet och aldrig mer kunna titta på mig! så det klart kanske inte skulle vara så fantastiskt roligt när jag tänker efter men tanken på hur det skulle vara i just den situationen skulole vara kul!=)
hur kom vi in på detta när det va träning jag skulle beträtta iom???
utfall va det ja... det är svinjobbigt!!! 2*10 ggr kör jag.... och idag kunde jag knappt ta mig ner för trappan till omklädningsrummet... benen bar mig knappt, bara skakade och gjorde sååå ont!!
15 min senare....
nu ringde Jonatan och vart lite uppriven igen... hästarna har gjort sönder ena tråden på staketet för det är ingen el i staketet nu när vi bygger om för all el där ute är avstäng... Smart?? nä jag vet men så måste det vara så nu vart han inte glad igen då...=/
men han börjar bli riktigt duktig på det här med hästarna... haha det har varit några turer för honom men han har ju löst dom själv...
haha ja herregud!
nä nu hoppas jag att Birgit kommer snart så jag kan ta och åka hem och fixa med dom stora skitarna....
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0