måndag

ja då var det dags för en veckas jobb igen..=)
varit och tränat nu på morgonen och det va allt rätt så segt...
fasen vad man märker av skillnaden mellan att äta socker och inte när man inte har ätit något på ett tag...
När jag inte ätit några kolhydrater eller socker så har jag inte en enda gång blivit så där proppmätt, så att man itne orkar en enda bit mer utan väldigt lagom mätt...
men så både igår och i lördags så blev jag så jäkla mätt att jag trodde jag skulle spy och så fruktansvärt mycket åt jag inte ändå, eller inte mer än vad jag brukar men jag måde riktigt dåligt, men sen va jag hungrig och sugen på något inte alls lång stund efter... vilket jag inte alls varit när jag kört lchf, knappt ens varit hungrig ju...
och idag... fy fan säger jag bara! mådde illa på morgonen och va inte alls pigg, svettades som en gris gjorde jag efter bara 2 km... och det har jag inte heller gjort nu på ett tag...
men fan heller att jag skulle låta några jävla kålisar förstöra träningen!!
4 km på cross och 5 km på cyckel!!
imorgon blir det styrka med! men får ta det lite lugnt för jag har fått så ont i nacken det sista.. inte pga träningen utan tror att det är något annat...
och vågen... knappt att jag vill skriva här vad den visade.... =(=(=(=(=(
upp 1,2 kg I HELGEN!!!!!! värdelöst!! det va det inte värt så nu jävlar är det stenhård banting som gäller.. nu MÅSTE jag har gått ner 1,6 kg tills på måndag, för då har jag gått ner 5 kg sammanlagt.
så klart att det är bra om det är mer men fy fan vad illa! så jävla äcklig jag känner mig. vidrigt att det är så lätt att mosa i sig fett... sen ska ju tilläggas att jag vägde mig med mycket mer kläder än vad jag gjort förut men ändå!
så nästa måndag väger jag mig med samma kläder som vanligt och då SKA DET STÅ - 1.6 kg!!!!
nu jäklar e jag taggad!!!!!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0