lediga dagen är slut

Ville bara kika in och säga god natt till dig!

nu har jag hållt mig vaken på tok förlänge idag med, imorgon ringer klockan 06.30 och då är det dags att stiga upp... imorgon är det träning igen,

jo men just det jag måste berätta en sak, Lovisas ponny är ju kvar hos mamma och så har jag dom 2 stora här, och eftersom jag inte hinner rida båda två varje dag så har jag nu ridit den ena och haft den andra i lina med mig när jag ridit, men så i förrgår följde Lovisa med mig ut på den ena och hon är inte alltid den mest lättridna utan kan vara lite busig men jag tänke att vi skrittar bara lite och trav kanske... och vi trava hela tiden i 7 KM!!
det är rätt långt att trava och att rida lätt (stå sitt stå sitt....) alltså nu menar jag för Lovisa...

och Idag så galopperade vi!! hon galoperade på en STOR häst och bara garva hon va sååå stolt över sig själv när vi stanna. och jag kunde inte varit mer stolt och imponerad av min tjej!!
Sjukt duktig och MODIG!!

nu måste jag sova!! och btw den timmen eller 40 minuterna DH håller på känns som 5 min... så jäkla fort går det!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

2011-10-11 @ 23:28:24
Postat av: Ida

Hej. Skulle bara säga att jag lämnade böckerna till Jonte idag.

Hoppas du blir nöjd över alla goda recept. :)

2011-10-11 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0