Ledig!!=)

Tjihooo! söndag innebär att Frida Nävarp är ledig!! och det är ju fucking underbart!!

Idag får vi besök av min farfar och hans sambo vilket innebär att jag så klart måste plocka iordning lite och dammsuga o torka golven... OCH göra iordning all tävättad tvätt som jag bara lagt på hög den sista 1½ veckan för att jag inte orkat stryka och hänga in i garderoberna så ja...
tänkte iaf gjort det igår men när Jonatan åkt och Lovisa sover hos mormor så blev jag trött och passa på att slappa så från kl 16 till 24 låg jag i soffan och kolla på film efter film.
Det var mycket välbehövligt kan jag lova..

vilket sen resulterade i att jag 03.24 inatt vaknade jag och va klarvaken... trodde att jag sovit till 11 typ eftersom jag va så pigg men när jag kolla på klockan så fick jag en smärre chock och somna om igen!=)

så nu harjag varit uppe sen 8.30 och städat...

Jonatan brukar komma hem vid 10-10.30 när han har jobbat en idag Lyser han med sin frånvaro... hmmm undra varför;)

sitter och klämmer lite frukost nu och snart ska jag iväg och hämta Lovisa hos mamma och fylla på lite i kylen... vad fasen ska jag hitta på att bjuda på när man inte får ha varken socker eller kolhydrater... funderar på en pannacotta utan socker.. vad tror ni om det??

jaja..

oj ojoj oj nu kommer Jonatan=) haha lagom tills att det är färdigstädat.. haha han kände det på sig=)

ha en bra dag!!




frukost idag jordgubbar och grädde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0