ledig dag och städ

fasen varför blir det alltid så här??

så fort man har minsta lilla minut över eller ledig så är det städning som gäller... nu har jag börjat rensa i garderober, jag skulle ju ha en lovisa dag men nu har det blivit som en tvångstanke och nu måste jag städa!

jag behöver städhjälp, jag hinner inte själv! jag har så mycket annat och viktigare att göra än att städa den lilla tiden jag faktiskt är ledig...
Men Fan det är som en svinstia här hemma, så nu är det ett måste och idag är enda dagen jag kan och hinner för imorgon är det jobb igen och sen är jag inte ledig förrän på söndag igen och då vill jag kunna umgås med mina älsklingar. (Lovisa och Betty) haha nä jonatan med så klart...

Ikväll är det Desperate Housewives!! TJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHO!!!!

FINALLY!!!!

nu ska ja fortsätta, sen är det ridning idag med och ikväll ska det iaf bli Mamma och Lovisa mys!!

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0