Jag har en app på telen som heter sleep cy...

img_8745 (MMS)

Jag har en app på telen som heter sleep cycle som man lägger under lakanet när man sover så registrerar den hur man sover under natten och även när det är bäst att vakna beroende på hur lätt och hårt sover på morgonen men inom en tidsram på ca 1 timme... Och det är rätt kul att se bär man vaknar och jag tycker ofta det verkar stämma... Om ni kollar på bilden så har jag ju sovit djupt hela natten ( så här brukar den sällan se ut för jag brukar vakna massa ggr / natt men så inatt iaf så ser man så tydligt när Jonatan gick och la sig och att jag vaknat då! Och jag kommer ihåg att det tog en liten stund innan jag somna om och tänkte då att det skulle bli kul att se om telen registrerat det... Och som no ser har den gjort det:) kul!! Nu ska jag sova ! God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0