Id mineralpuder

Thats the shit!!
Idag när jag ahr slutat ska jag åka upp till Elins esplanad och springa in på kicks och köpa det bästa pudret som någonsin gjorts!!
Id mineralpuder! Dyrt som fasen är det men jag fick bla ett pressentkort av mamma när jag fyllde år så jag skulle kunna köpa 3 st=)
En burk kostar 500:- och man sminkar i olika lager, först pudret sen en slags rouge kan man säga och sen en slags talk... och sen ser du helt jäkla perfekt ut!=)
eller så gott det går iaf;)
Ikväll är jag och Lovisa själva hemma, så det blir en riktig myskväll vill jag lova.
Nu har vi ju TV (har inte haft tv (tvkanaler) sen vi flyttade till huset för nästan 1 år sen)
så ikväll blir det tvmaraton som det blivit de 2 sista kvällarna för mig, haha kommer inte i säng alls nu på kvällen för jag måste bara kolla på ett program till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0