hejje

har ni haft en bra helg??
hahaha oj vad suddig den blev=)
hade som mål att denna träningen skulle bli väldigt intensiv för jag var väldigt sen och osäker på om jag skulle hinna träna och göra mig iordning innan jag öppna butiken men tänkte vad fasen 30 min har jag...
så målet var 5 km på 20 min vilket är väldigt bra tycker jag!
och jag klarade det med marginal till o med...
5 km på 18 minuter och 23 sekunder... SKIT BRA FRIDA!!!!
sen hade jag ju en minut över (eftersvettas och varvar ner i 10 min efter träningen annars är jag svettig hela dan)så i 30 sek stod jag i plankan eller låg i plankan... vet ni vad det är???
Plankan alltså?
sviiiiiin jobbigt är det!
så här gör man ....
stå så så länge du orkar... tränar bålen kanon bra!!
nu ska jag jobba men först blir det en makril i tomatsås burk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0