fredagsvikt...

Idag vart jag lite nyfiken och lite strategisk innan jag börja träna...
i helgen fyller Jonatna år och vi ska ha kalas för både honom och Lovisa så då blir det ju mat och tårta så klart och lite annat smått och gott så då kommer jag INTE att hålla någon LCHF diet... och det har jag vetat hela tiden så det är inte någon dålig karaktär som kommer fram här inte...
det är denna helgen och sen håller jag mig fram till jul eller lusse...
det får vi se lite beroende på hur mycket jag har kvar att gå ner... =)
men iaf jag vägde mig idag för att på måndag kommer jag ju ha ätit kolhydrater så jag ville se skillnaden... och om jag går upp i vikt direkt...
men idag visade vågen på -1 kg till sen i måndags!!!! tjiiiiho!!!!

nu har jag gått ner sammanlagt 4,6 kg på 3 veckor! och jag är skitnöjd!!
Bh-kvällen igår gick bra, fullt upp med så många flickor=)
jo men just det ja, idag när jag va på gymmet så kom det en tjej, Jätte söt va hon med stora boobisar och börja köra på crosstrainerna och varenda rörelse hon gjorde så trodde jag att antingen brösten skulle skumpa ur bhn hon hade på sig... och vilka jäkla slitningar i huden det måste bli! blev en sån där situation när man inte vill kolla men man måste skit jobbigt, va nästan på väg att gå fram och säga " du kom ner till mig på Max mode så ska vi fixa en sportbh till dig där du inte sliter sönder både hur och allt innanför... "
herre gud det har tagit mig 2.5 timmar att skriva detta inlägget, fullt upp idag och det är super kul!!
nu ska jag ställa migoch slå in jonatans julklappar tänkte jag eller nej vad fan säger jag, födelsedagspressenter så kalrt... har hittat några saker som jag är riktigt stollt över mig själv att jag kommit på! ska visa er men inte innan han själv öppnat dom=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis va kul :) kan du inte skriva va du äter på en hel dag? vill gärna få tips :)

Bra blogg =)

2011-10-28 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0