Fredagen...

igår åkte jag hem tidigare och umgicks lite med min lilla goding (Lovisa).
Åkte in och handlade lite till vårt fredagsmys och även till "kalaset" på söndag!
Låg och kolla på Idol, tycker dom är riktigt duktiga, men det är så jäkla störande att det är ett uppehåll på typ en timme eller vad det nu är för jag somnar alltid på den timmen så jag vet aldrig vem som åkt ut...
för varje idol som sjungit så sa Lovisa "Namn är min favorit... "
idag vart jag uppe med tuppen och bakade bullar tills imorgon, så Jonatan och Lovisa vaknade av doften av nybakta bullar! det är inte fy skam det!=)
så här låg betty i fåtöljen och blängde på mig igår när hon tyckte att vi skulle ta och sova, vilket innebar att hon låg så här från det att jag la mig i soffan vid 20 tiden tills att jag skulle lägga mig i sängen vid 11...
snacka om att bli psykad...
hon måste btw duscha idag, därför hon ser ut som hon gör i luggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0