Fotografering, ikea och annat

jösses dagen har gått i ett och nu är jag äntligen hemma igen och har parkerat arslet i datastolen och kollar på Svenska Hollywoodfruar...

Vi ska ju ha en webbutik till Max mode och till den behöver vi ju ha bilder på allt i butiken, så idag har Viktoria som skall vara modell på våra bilder varit och provat ut de olika bh som hon skall visa och lite annat smått och gott=)

Kommer nog bli toppen och hon är ju så sjukt fin!! vilket gör att bliderna kommer bli toppen!!

imorgon ska jag ner till jönköping och hämta massa trosor som ska va med på bilderna och även en byrå ska jag köpa till butiken...

Fasen vad jag har börjat längtat till jul igen... kollar vad som skall bakas inför osv=)

åhhh jag blir alltid helt nostalgisk när det närmar sig jul och skivit vad jag ska köpa till alla i julklappar och inhandlat en del redan och fixat lite födelsedagspressenter till jonatan har jag med gjort...
kom på en toppengrej (enligt mig själv) (en resa till gekås haha nä då)
men det kan jag inte skriva här för han är ju inne och lusläser här varje dag=)

nu ska jag fixa mat.. lax och spenat...

Träna imorses btw!

6 KM!!!!! BRA FRIDA!!
och så styrketräning så klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0