döden

ååååh vad tråkigt detta är!!!!

Nu har jag städat och skurat sen kl 11 och det är så tråkigt. mina händer börjar kännas sträva av allt jäkla rengöringsmedel...

och om det är rent??

nä inte i närheten!! hallen köket och matdelen är klar... har rensat ur skafferiet och sorterat i bak, mat och fika och övrigt "avdelningar" i skåpet så nu ser vi (läs jag) vad som finns när det är dags för matlagning eller bakning...
är ju bra iof...

snart ska vi ut och rida jag och lovisa.. ska bli skönt! det är ju toppenväder i dag!!

(marita har ni mer äpplen?? hästarna är som tokiga i dom!!=)

nä nu har jag suttit i 10 min så nu är det dags att sätta igång igen...

hoppas att det inte kommer någon och hälsar på här idag för jag hasar fortfarande runt i pyjamasen och skitiga sockar och nyllet är lika strävt som händerna och året ser ut som ett fågelbo.... så hoppas inte jonatan heller kommer hem än på ett tag för då flyr han nog i ren skräck den stackarn;)



och btw är jag lite eller nä skit mycket sugen på att bli blondare igen... inte så som på bilden men lite ljusare än nu... tycker jag har haft så här så himlans länge nu... förut har jag ju typ varit mörk på vintern och ljus på sommaren men nu har jag varit mörk sen .... ja ....
hela tiden som jag och J varit ihop... + lite till så måste ju vara i 5 år eller något...
det är ju REKORD!!

så nu är det nog dags för lite förändring va??=)

får fundera lite till på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0