damit vad kallt det e!!

alltså jag börjar känna mer och mer att jag får ha på mig raggsockar, yllemammelucker och mössa på mig varje dag på jobbet... det är så förbannat kallt här nere...
speciellt när man sitter still.. har suttit i ca 1 timme nu och hållt på med papper osv och nu hackar jag tänder!!

kännde att jag va tvungen att åka ner tidigt idag och skippa träningen eftersom mamma BALLA UR första dan vi skulle träna.... "jag har så mycket att göra imorgon Frida, måste sy klart några gardiner till en kund" men vad fan!!!!! jag som sett fram emot detta i över en vecka nu... men shit the same!! imorgon blir det träna av iaf!
men det va iof ganska bra eftersom jag då fick lite mer tid till att fixa detta...
Imorgon ska vi ha BH-kväll när vi stängt butiken så måste fixa iordning alla bh som modellerna ska ha och vad jag ska säga...
och imorgon blir det till att fixa allt till kvällen, ostbricka och dryck till alla. det blir 15 st så det är ett ordentligt gäng som kommer hit ska ni veta!!
är riktigt nervös ju!=)
ska bli superduper kul!!

Nu ska jag ta och fortsätta här....=) ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0