vill ha godis!!!

Jag skulle kunna dö för en stor godispåse nu. som jag fick ätta och inte få ångest eller dåligt samvete efter att jag tryckt i mig den...

och nu ska jag berätta en sak... förut så skulle jag lägga en sak längst upp i skafferiet och fick klättra för att få in den eller snarare nå upp, och så fick jag se att det stod godis där. Definitivt inte färskt! och jag kolla i den kände lukten tog en godis bet av en bit, kände hur förbannat jävla gott det var sög på den ca 5 sekunder och sen SPOTTA JAG UT DEN!!!!!
jag vet jag är sinnessjuk!!!!!!!!

och nu... jag är ju fortfarande lika godis sugen och för att inte tala om bullarna som ligger i frysen.... GAAAAAAHHHHHHHH

OCH
jag är helt själv här hemma ingen Jonatan ingen Lovisa, jag har all chans i världen att fuska lite (läs MYCKET, vräka i sig talar vi om nu) utan att någon får veta... MEN vad gör jag????

jo jag steker 2 ägg skivar lite gurka och tomat hittar några halvruttna kräftskärtar i kylen och 2 finnchrisp....


Det här!!! lika tråkigt som det ser ut lika tråkigt va det att äta det!!!!!

jag vill ha en flötig kebab pizza med pommes på och coca cola att dricka och sen lösgodis, marängswish och chockladpudding och sist men INTE minst saffransbillarna!!!

nu ska jag lägga mig för att inte falla för frestelsen.. och Jag är inte ett sugg trött för en gångs skull... tror att det är godissuget som håller mig vaken och pigg!!!

God natt kl 19.13 en fredagkväll!

(så här va det inte för några år sen, då va jag uppklädd från topp till tå och lite småfull vid det här laget)
*trevliga minne*




Kommentarer
Postat av: Jannika

Jösses vad jag känner igen mig. :) skrattar så jag kiknar!

2011-11-22 @ 22:07:44
Postat av: Frida

haha ja det är skönt att jag inte är ensam men FAN vad hemskt det är!!!

2011-11-23 @ 10:38:29
URL: http://fridanavarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0