vad visade vågen??

Så här skrev jag för precis en vecka sen idag!!
och vågen... knappt att jag vill skriva här vad den visade.... =(=(=(=(=(
upp 1,2 kg I HELGEN!!!!!! värdelöst!! det va det inte värt så nu jävlar är det stenhård banting som gäller.. nu MÅSTE jag har gått ner 1,6 kg tills på måndag, för då har jag gått ner 5 kg sammanlagt.
så klart att det är bra om det är mer men fy fan vad illa! så jävla äcklig jag känner mig. vidrigt att det är så lätt att mosa i sig fett... sen ska ju tilläggas att jag vägde mig med mycket mer kläder än vad jag gjort förut men ändå!
så nästa måndag väger jag mig med samma kläder som vanligt och då SKA DET STÅ - 1.6 kg!!!!
nu jäklar e jag taggad!!!!!!  =)
________________________________________________________________________________________________
japp och nu har jag vägt mig... i fredags va det -4.7 sammanlagt alltså skulle jag gått ner 0.3 kg över helgen för att lyckas med 5 kg sammanlagt...
vad tror ni????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0