twillight!

Igår efter jobbet så drog jag och minsta lillasyster Moa på bio! TWILLIGHT!!! som vi längtat och så bra den va!!

Jag var väl en av dom äldsta i salongen och jag lipa som en jävla barnunge näst intill hela filmen igenom och småtjejerna som tsatt rumtomkring satt och små fnittra hela tiden! och fatta inte alls att det va sorgligt!

Men det va ialla fall riktigt bra!

har igentligen inte så mycket att säga idag har så mycket att göra, vi har ju Ballongjippo i butiken idag! köp det du vill ha och när du ska betala får du smälla en ballong och få en %lapp som ligger i ballongen och så får du den % på hela ditt köp!

En  dam hon fick 50% nyss tror ni att hon va nöjd??=)

Super kul grej tycker jag!=)



Jag kom ju på att jag inte visat er min nya vinterjacka! Jag älskar den! lagon tjock lagom lång och allt e bra! man ser inte så fruktansvärt fet ut i den som man gör i de flesta vinterjackor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0