Tisdag och nya tag

Nu är veckan igång igen...
Igentligen igår men eftersom jag inte va på G igår så känns det som om den börjar idag=)
Låg länge i sängen och vred mig och kände efter i varenda kroppsdel om jag verkligen mådde bra idag eller om jag inte skulle kunna med gott samvete få ligga kvar och hoppas träningen idag med.. men till mig fasa så mådde jag verkligen prima! FAN FAN FAN FAN tänkte jag... men det va bara till att gå upp och klä sig och sen åka ner till gymmet och röra på det feta arslet!
6 km + styrka blev det...

inte så illa pinkat ändå.. va tvungen att väga mig idag med... har ätit socker mjöl druckit frick som en jäkla gris nu i veckan och för att inte tala om i söndags när det va kalas hela tiden...
vi åt INGET nyttigt på hela dan , när jag tänker efter så åt vi nog ingen mat för det hann vi inte utan det va bara kakor, tårtor och glass och god JULMUST. det bara vattnar sig i munnen är jag tänker på julmust och skummtomtar... ååååååhhh vad gott...

men jo yillbaka till vågen.. jag vägde mig ialla fall för att se om jag skulle vara så illa tvungen att träna 2ggr om dan denna veckan och som tur va så låg jag vara några hg över förra veckan så det var helt ok... men nu får det vara bra med flötandet.... (för denna veckan)

måste ta tag i baknadet innför jul med=) jag har ju massa planerat som måste bakas och stojjas innan jul... och så måste jag fortfarande köpa några paket till den förbannade adventskalendern!! skit!!!!!!!!

på torsdag ska den vara färdig för att börja öppnas....

Idag ska jag försöka gå hem lite tidigare så jag kan ut och rida med... =) jag saknar verkligen den tiden då man var ute red och bara hade det så jäkla kul, inga tvång inga måsten man bara hade kul... tränade och tävlade bara för att det va kul.. eller tävlade gjorde jag inte för att det va kul det gjorde jag för att jag hade (har) en häst som verkligen förtjänade att få tävla.... och för att mamma och hennes gubbe anmälde mig till tävlingar mot min vilja=) (jag är för nervös för att göra det själv)

nä nu blir det till att jobba vidare...

Jo fick denna av pappsen som han köpt med sig när han åkte från USA.. den lukta riktigt riktigt gott!!

Kan jag verkligen rekommendera er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0