tips!

Nu kan jag lägga ut mina pressent tips som jag har! eller juklappstips om man så vill det!!
jag vart supernöjd när jag kom på dessa 2 saker, eller kom på ätr väl att ta i men "snubbla över" dessa 2 saker...
tips 1:
till de som har en wiskey älskare i släkten eller familjen. Dessa kan du beställa  här http://www.thefamouslabels.com/validate
tyckte att det var en liten kul grej, så här ser den jag gav till jonatan ut på frammsidan...
och baksidan...
tips 2:
tyvärr en för jäkla dålig bild men det är en snusdosa som man stoppar den "vanliga" dosan i för att det ska se lite finare ut... så att man är n snusare med klass;)
på den graverade jag in Jonatan Viström...
fanns massa saker man kunde gravera in på , har även köpt en jolklapp till pappa därifrån men vet inte om han av en händelse skulle kolla n här så skriver jag inte ut det...
dock kommer jag inte ihg vart jag hitta sidan men är säkert bara att söka på google...
Tyckte att det va lite kul att ge utöver de "vanliga" pressenterna...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0