sminkad vs osminkad

En dag när vi satt och åt för ett tag sen så skulle vi iväg och jag fick något hjärnsläpp och kom inte ihåg om jag sminkat mig eller inte, så fråga Jonatan i förbifarten sammtidigt som tanken slog mig...
"har jag smink på mig?"
"- ööö jag vet inte, tycker det är svårt att se skillnad ibland du är ju alltid fin"
" min första reaktion blev ju naturligt vis att det var så gulligt och snällt sagt men sen när jag tänkt på det där efteråt så undrar jag hur fasen man inte kan se om jag har smink eller inte så nu ska jag visa er det med... =)
ok bilderna är inget vidare men ni ser ju ändå skillnaden...
ok, svettig och jävlig, sned i nyllet och osminkad
jag menar visst fasen är det en stor skillnad men håll med om att det var himla snällt sagt=)!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tror att du klarade 5 kh på pricken!! kanon bra blogg!!

2011-11-07 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0