pigg och glad igen

Usch igår mådde jag inte alls bra, åkte hem redan kl halv 1, va helt konstig i korppen, ont i huvudet och magen och frös som en gris och skakig som attans så jag låg i soffan fram till kl 21.00 sen gick jag och la mig o sova och idag är jag pigg och glad igen!
skönt att kunna ta igen sig lite...
vila är den bästa medicinen...
hoppade träningen idag på order från Jonatan=)
låg i sängen fram till kvart i 9 vilket va sååå skönt! vaknade ju självklart vid 10 i 7 som vanligt men att inte behöva stressa upp och köra lovisa till skolan va riktigt skönt.
Lovisa är hos sin pappa denna veckan då hon har höstlov, eftersom jag jobbar som vanligt så hade hon fått vara på fritids hela veckan och det är skönt att slippa när man kan få vara ledig och bara va...
nä nu ska jag slänga i mig lite frukost, idag blir det hallon och grädde till frukost, han inte fixa något...
såg i kommentarerna att Ida ville att jag skulle lägga ut hur en matdag kan se ut för mig och självklart ska jag göra det men inte idag för idag har jag inte ens med mig lunch så det lär bli någon gammal ostskalk som ligger kvarglömd i kylen=)
men det är superkul när ni kommenterar! jag blir jätte glad när jag får lite respons tillbaka på det jag skriver. och det behöver ju inte ens vara respons det kan ju vara något helt annat med!!
(ida jag har kollat (lusläst) dina böcker men jag kan inte ta emot dom, tänkte att jag ska skriva av lite recept så skickar jag med J dom tillbaka! Och tack så HEMSKT MYCKET!! va super snällt av dig=) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0