Nöjd!

Jag är nöjd, jag är nöjd med allt i mitt liv just nu, det är en känsla som jag inte haft förut... det enda jag inte är nöjd med ät ju så klart vikten..men vem fasen är nöjd med den???

men jag kämpar på med bantningen iaf...



8 km idag på crossen!

är jävligt impad av mig själv måste jag säga!! och efter det blev det lite styrketräning...

Är ju så förbannat tråkigt i början när man tränar men nu när man kommit igång är det faktiskt riktigt kul. Inget åmande på mornarna utan jag studsar upp eller studsar var väl att ta i för jag är stel som en jäkla pinne på morgonen så jag rullar ur sängen. Tänk er en flodhäst som ligger på rygg och ska komma till magen och sen på fötter...
om ni föreställer er det så kan ni se hur jag ser ut på morgonen... med lite brunt hår och raggsockar med bara...

Sitter och kollar på hotel i Malmö, för på söndag ska jag och mamma ner till Malmö för att på måndagen gå på en BH-utbildning. Ska bli riktigt kul och frammför allt intressant.

Men eftersom det är långt dit och utbildningen börjar tidigt så åker vi på söndagen och sover över på hotel... hinner vi prata och planera lite innför webbutiken och kommande erbjudanden och jippon i stan och butiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0